diumenge, 17 de juny del 2007

El Lucas es va fent gran!

Així de gran ja s'ha fet el Lucas.













Pesa gairebé 4 kilos! És un nen molt tranquil que té els pares totalment embobats! La Tati diu que s'asembla molt al Carlos, el Carlos no es pronuncia i en quan ha obert els ulls... ostres, era com si el Pepe ens estigués mirant!!! Ho em dit gairebé a l'hora el José Luis i jo. Té els ulls d'aquest blau grisos tan propi dels tres germans Rodríguez. Ha estat molt impactant tenint en compte que la Tati i el Carlos són tant morenos i d'ulls marrons. Em passat un dia magnific. Tot i que estava molt nuvol em petat la xerrada i ens em cruspit un arroç amb llamàntol boníssim, una musclada i uns "percebes"... Toma castanya!!! Tot "home made", és clar!

This is how Lucas looks like right now. He is nearly 4 kilos! He is a very quiet baby and his parents are totally fascinated! Tati says that he looks like Carlos, Carlos doesn't say anything and as soon as Lucas has opened his eyes, José Luis and I instantly said that it was like seeing his grandfather's eyes!!! He has this blue-grey eyes, so similar to Pepe's. It's been surprising since Tati and Carlos's eyes are brown. We spent a wonderful day. Eventhough the sky was cloudy, we had a nice talk and a good meal: lobster rice, mussels and barnacles... uhhmmmmm. Soooo good!